Fictive sau Reale


Cititul ma intareste cu alte vieti. Anterioare, viitoare, chiar contemporane. Hei, cine n-ar vrea sa traiasca de mai multe ori? De aceea, de multe ori am trait prin mai multe personaje din carti, Otilia Marculescu, prin Persida, prin Mara insasi, prin Vitoria Lipan, prin Elizabeth Bennet si multe alte eroine care mi-au destainuit din vietile lor deloc usoare si de care m-am atasat si m-am preocupat ca de propria persoana. O sa va povestesc mai multe prin alte postari, pentru ca nu vreau sa fac acum o postare gigantica ci din contra ceva scurt care sper sa va face curioasa sa reveniti pe blogul meu si cu aceasta ocazie sa impartasim impreuna ceea ce citim si care sunt eroinele noastre fictive sau adevarate, din carti sau realitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu