Eric Frattini in Sibiu


Autorul spaniol Eric Frattini, expert în servicii de securitate a venit la Sibiu, pe 25 iunie, pentru lansarea a doua carti si pentru sustinerea a doua conferinte pe aceasta tema. „A cincea porunca” si „Sfânta Alianta”, cele mai noi carti ale autorului traduse în România la Editura Tritonic, au fost prezentate la Facultatea de Jurnalistica „Lucian Blaga” din Sibiu si la Biblioteca Judeteana „Astra”. Reporter: Cum credeti ca va fi perceputa cartea „Sfânta Alianta”, care prezinta secretele lumii catolice în România, având în vedere faptul ca populatia acestei tari este majoritar ortodoxa? Eric Frattini: Depinde! Aceasta carte a fost tradusa în 16 limbi si trimisa în tari mai mult sau mai putin catolice. În Spania, de exempiserica Catolica nu a discutat cartea, dar media subordonata bisercii m-au „lovit”: au crezut ca eu însusi sunt un spion, pe când eu sunt un simplu conservator. În Italia, s-a întâmplat ceva foarte ciudat. Nu doar ca a stat pe masa unei edituri mai mult de cinci luni timp în care directorii editurii s-au gândit sa o publice sau nu, dar, dupa aceea, imediat dupa tiparire, timp de 22 saptamâni m-am clasat pe locul 5 printre cele mai vândute carti din Italia. Am primit atacuri din presa de la cei conservatori, pentru ca am provocat o polemica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu